"Park View Yotsuike" model room sneak preview second day also a great success! Thank you for your visit!

_RD20135

Tower rental apartments adjacent to the Yotsuike park "Park View Yotsuike"The completed renovation project part 1"! Once again、モデルルームを一般公開させていただく内覧会として土日の2日間ではありましたが無事に終了いたしましたことをご報告させていただきます。This rental apartment、Utilizing the rich natural environment of 四tsu池 ParkHealthThemed renovation。Remove the partition space、Extra stuff is stripped down、Open room making a simple design, tired of not、Spatial planning can be harmony with nature 四tsu池 ParkPursuing。Uncommon in rental apartmentsSolid wood desigUsed in luxury、Experience the warmth of trees in Barefoot feel。Summers are cool with cool、Warm in winter、Enjoy the texture of real wood for climate and features liveOffer。Living space、Kitchen work、Home partySuch as in the homeEventsEasy to hold andPublic spaceAvailable as。Also assumed that usually dwell、For a long time standing in the kitchen housewife、For the making of space overlooking the living room relax family while doing chores、And expressive diagonal lines on the chest wall was built so they wouldn't block the line of sight。By using open space and natural stress-free living environment in mind, fully novation we received!

_RD20133

内覧会2日目は日曜日ということもあってスタートはゆっくりとしておりましたが14時ぐらいから多くの方々にお越しいただき大変嬉しく思っております今回の内覧会では現在パークビュー四ツ池にお住まいの住人の方々をはじめお持ちのマンションのリノベーションの参考にされたいという方や不動産関係のお仕事をされている方こんな住まいを持ちたいという方々にお越しいただけたようで多くの方にアンケートを取らせていただくことができ様々なご意見を伺えて今後の取り組みに取り入れていきたい生の声を聞かせていただくことができました!ご協力いただき本当にありがとうございました♪

_RD20137

On the first day、わたしがグリーンスムージーを作りながらキッチンからなかなか抜け出すことができず接客のほうに回れなかったこともあり日曜日は強力な助っ人として、FriendsMatsui Ayakoさんがキッチン担当に立候補してくださり本当に助かりました!綾子さん貴重な休日の1日がかりで大変だったでしょうに本当にありがとうございました♪(感謝)

_RD20130

まだハイハイ時期のお子様が天竜杉の床を猛ダッシュで駆け回る姿を見てほっこりする場面も生まれたりとのどかな日曜の午後♪

_RD20140

Making this model room design and supervisionHase Moriyasu Architectural planningOfHase Moriyasu氏も忙しい仕事の合間に顔を出してくれました長谷氏の設計は自然素材の持つ風合いの優しさと居心地の良さがありまるで家が呼吸をしているかのような生き生きとした気配を感じます住まうことで愛着が湧き住人と共に年を重ねる毎に味のある空間に永く住まうに最適な空間づくりを心がけている長谷氏の設計は本物だけが持ち合わせる力強さを兼ね備えていますそれゆえに今回のInterior coordinationは大変苦労しましたが北欧のヴィンテージ家具を選定したことで空間の良さを一層高めるものに仕上げられたのではないかと思っております特に今回はパーティルームとして活用することを目的としてデザインを興してもらっているので実際に内覧会で多くの方がこの空間で賑わう様子をみて大変嬉しく思いましたこれからもこちらのモデルールームでは様々は企画を予定しておりますので、Right or wrong、皆さんにも体感していただければと思います♪

_RD20145

悪天候を心配していましたが、2日間共に晴れ間に恵まれ過ごしやすい週末今年は猛暑日の真夏が短かったように思えますパークビュー四ツ池は四ツ池の森に恵まれていることもあり風通りも良く日中も家に居る時間を快適に過ごすことが可能です♪

_RD20152

Visit meTanabe Keisukeくんからいただいた可愛らしいフラワーアレンジメント!ありがとうございます♪(感謝)この他にも多くの友人たちから美味しい差し入れをいただいてしまいました!お気遣いいただき本当にありがとうございました♪

_RD20144

"Shizuoka sekisuihaimu real estate"The President & CEOTakuya KatoMr. and marketing strategy Department Chief2 Yusuke IguchiIs it us shows interest in facebook notification 2 people gave us! In the mascot's "and words ~ and ' kindly insert the inner ring! Thank you ♪ (thanks)

_RD20146

Was responsible for the model room staff seeKita Shin co., Ltd."-President & CEOBaba broadband line通称馬場っちも休日の家族サービスの時間の合間を縫って足を運んでくれました!美味しいお酒のつまみの差し入れありがとね♪

_RD20150

Burani bride producer "CANDLE AURA aura candle"DesignerKato right Hamaguchi goryouくんが顔を出してくれました!またこちらのモデルルームにて彼の手掛けるキャンドルワークショップ等も開催していく予定です!ご興味のある方はスケジュールが決まり次第告知いたしますので是非ともご参加ください!これからも皆さんに楽しんでいただけるようなイベントをご提案できればと思っておりますので今後のパークビュー四ツ池の取り組みにもご期待ください♪

_RD20123

Thank you for visiting us!

Park View Yotsuike
http://park-view.jp/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top